16:11
5 תווים בחיים שלך הרבה סקס אנאלי

מין אנאלי הוא לא רק אחת המחיצות האהוב ביותר על אתרי אינטרנט למבוגרים, וניסיון מספר 1 ברשימה, כמו שכולם יודעים, פנטזיות צבועים, כאשר זוגות לצוד חיים הוגן עידון. פורנו ומספר שמועות כי סקס אנאלי סקס הוא נעים יותר, קוק רוב Yezing אנחנו רגילים לדבר, אוראלי ונרתיק, לעתים קרובות להוביל איך אנשים רגילים להביע תוצאות בלתי צפויות.

התוכן של המאמר

1 כמה פעמים ניתן לעסוק כיצד להתבטא, סקס אנאלי 2 כללים לשימור 3 5 סמלים של כיבוי עם סקס אנאלי

יש, איך להתבטא, סכנות פוטנציאליות שונות שאינן נפגשות בשיטות רגילות, כי הנרתיק מסודר לחלוטין לחדירה, ובמהלך מין אוראלי, קשיים מופיעים רק בשיניים ולרפלקס הקאות.

שירותי ליווי בישראל משולמים. שוב ושוב, קונים - צעירים מצליחים, הם מתכוונים להופיע לטובה בפגישה, הליכה בזרוע עם בחורה מרהיבה. הכנסה זו היא די למדי, כדי להבטיח באופן מלא לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

כאן, כמו אנשים רבים חושבים, השלכות מזיקות וקשיים הרבה יותר. נסה להבין ולדון בסכנות סבירות מסוימות, כפי שכולם יודעים, לעתים קרובות סקס אנאלי, גם להפיג את האגדות כי יש לנו לחסל את תעשיית פורנו במשך שנים ארוכות.

כמה פעמים אתה יכול פשוט לעשות סקס אנאלי

"מתי, איפה, לעתים קרובות?"- אם השאלות האלה מתאפקות למין, אפילו המומחים המנוסים ביותר נופלים לתוך קהות החושים לא ייתן תשובה מדויקת. זה הגיוני, כי הגישה intimid הוא אדם לחלוטין: מרמת הליבידו ולפני מצב הרוח בשלב זה.

האפשרות של מין (לא יוחס איזה סוג) מושפע מצד סיבות רבות. לכן, sexologists, לענות על השאלה "כמה פעמים יכול להיות מעורב במין אנאלי?"אומלל כפי שהוא:" בעוד זה נותן את ההנאה של כל המשתתפים ".

אנחנו נהיה כנים, הניסוח הוא מעורפל מאוד פוטנציאלי לא בטוח. כמעט כל מחלות וקשיים לא מופיעים מיד, אבל לעבור כמה צעדים של פיתוח, באותו זמן תכופים בפועל, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, סקס אנאלי יכול רק להחמיר. בחירת התדירות הטובה ביותר של מין בעלי חיים, עדיף להקשיב לעצה של זוגות אמיתיים. אבל פשוט לא לחזור על פורנו!

התדירות הטובה ביותר של סקס אנאלי לזוגות, אשר לציית לכל שלבי ההכנה לא מזניחים את הבריאות, נופש חדירה אנאלי פחות מ 2-3 פעמים בחודש. התדירות רק עוזרת לשותפים המארחים כדי למנוע בעיות פיזיות, כגון, כראש, טחורים, סדקים, הפרעות מעיים.

הצעד הראשון, כמו אנשים רבים חושבים, סקס אנאלי נעימה בלי, כפי שאנו מבטאים, השלכות נוראות וקבלת הפנים ברופא - ציות קפדני עם כללי הבטיחות. זה הולך טוב, כן, יש יותר מהם מאשר כאשר סקס הראשון, להתכונן, להיזכר!

שימור כללי 2

לדבר לפני, במהלך, מין מנוצל

כמו במקרה של אנשים רבים חושבים, לפחות קצת ניסיון סקסי, כדי לדבר ביסודו עם שותף על הרצונות שלהם ואיזה תוצאה אתה רוצה לבוא. זה ביסודו שוקל כי סקס אנאלי לא מסתיים כל הזמן עם אורגזמה ועל הסופי, סוף סוף, זה עשוי להיות נחוץ עבור גירוי טוב. כי, כאילו הוא מתחיל לגידים, יש לוודא שכל החיבורים נתנו את הסכמתם המלאה של E מוכן למין אנאלי בעולם, ולא למען הניסיון, כפי שאנו מבטאים, אדם אהוב ( אשר קורה לעתים קרובות למדי).

אל תתחתן עם מדבר בזמן סקס. אם משהו כואב (במובן רע), למשל. השותף שלך לא מחפש איך אתה מרגיש, ו, כי אתה מנסה משהו חדש, כמו לא ביסודו של דבר, לבסוף, כדי tele אותו, איך זה כמו, ומה לא.

עוד חומר סיכה

שלא כמו vagin, חורים אנאלי לא ליצור סיכה שלהם, כי חומר סיכה צריך להיות חלק בלתי נפרד של חיים אינטימיים בכל שלבים של הכנה איך אנחנו רגילים לדבר, סקס אנאלי. יש לציין כי sexologists לעתים קרובות לתת ליישם חומר סיכה על איך אנחנו רגילים לומר, בסיס אקווה. In-1, זה סוג סביר ביותר הרגיל של חומרי סיכה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה ה- IN-2, לא היו לך, מתמודדים עם בעיות עם הקדמה של קונדומים.

אם אתה לא משתמש צעצועי מין סיליקון או קונדומים (מתן העדפות עם חומרים אחרים), אתה יכול גם, בסופו של דבר, ליישם סיכה סיליקון כי הוא החלקלק ביותר יותר במהלך העלויות הקטנות ביותר.

בשום פנים ואופן לא החלף את חומר סיכה מכלים חנות סקס. שמן חמניות, קרם ידיים או פנים, וזלין ועוד חומרים "הזזה" רק להסתכל על תחליף טוב. ההקדמה שלהם, לשים את זה בעדינות, יכול להוביל פציעות ואלרגיות.

קטגורי "לא" למהר

אולי אתה נרגש מאוד לחוות אנאלי, ואתה רוצה לצאת מן המקרה, כפי שחשבנו לעשות פנטזיה בחיים, אבל, לחכות. ניסיון סקסי אינו סובל ממהר, בפרט, המקרה חששות בדיקות וחורים לא נוצר לחדירה.

עדיף להתחיל אימון לאט ואט מרחוק (לפחות חודש לפני, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר החדירה האמיתית), שכן השרירים של הסוגר הם סגורים היטב, אבל עם זאת לקחת משהו גדול כחבר ללא נזק.

עבור ניסיון מוצלח, להתחיל הכנה למין עם אצבעות (עצמו או שותף), משומן עם חומר סיכה. אחרון כי לוקח שותף צריך רק להתרגל לתחושה של מלאות ותנועות. לאחר כמות האצבעות עשויה לעלות למתוח שרירים. כמעט כל זוגות לתקן את התוצאה של הכנסת של צינור אנאלי של גדלים שונים לפני המעבר כיצד אנו מבטאים את החדירה הנוכחית.

הקדמה של קונדומים

אם בעבר עבר בעבר בדיקות על STD, את הקורס של ריפוי הוא גם לא רק משוכנע 100%, אשר intima שלך אין צד שלישי, יש סיכון קשה של זיהום של STD בכל סוג כפי שאנו מביעים סקס לא מוגן. - כולל anoln. "אנאלי שלא נחסם, כמו מעשה מין, הוא כל הזמן הסיכון הגבוה ביותר של זיהום עם כמעט כל הזיהומים המועברים על ידי השיטה המינית, כגון זיבה, HIV, Chlamydia, עגבת, הרפס, HPV ולבסוף הפטיטיס.

הכי הרבה מאיתנו אומר כל הזמן, לא כל הזמן במהלך יחסי מין יהיה יפה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר את הקונדום הראשון. אם סקס אנאלי, שותפים ירצו ללכת לחדירה נרתיקית, יש צורך לשנות מראש את הקונדום החדש ביותר. אז אתה תועיל חיידקים של פי הטבעת של הטבעת הנרתיק ואת הים oretry.

להירגע ברמה הפיזית ומוסרית

כאשר אתה מנסה משהו חדש, זה, לשים את זה בעדינות, זה עשוי להיות מפחיד, במיוחד כאשר אנחנו מדברים על זה חלק של הגוף שאליו אתה לא רגיל לגעת. אבל נסה מאוד, באופן כללי, להירגע, כי זה יהיה סוף סוף לעשות סקס אנאלי יותר טוב. זה אפשרי כי ב -1, אז השרירים של הסוגר יהיה סוף סוף מתיחה תומכת ביותר. 2, להיפטר מלחציים, אתה מגדיל את הסיכויים שלך בהנאה בהצלחה להשלים את חוויית המין האחרונה. אל תפחדו לדרוש במהלך תהליך התמיכה של שותף ומדבר על אי נוחות אפשרית, וכפי שהנהיג, כל רמזים לכאב.

5 סמלים של כיבוי עם sex5 אנאלי

מין אנאלי מדמם

אחד הסימנים המפורשים שהפסקת לפחות - הדימום של סקס אנאלי. זה, באופן כללי, יכול להתבטא לא לבוא כאילו יחסי מין: כמה טיפות על תחתונים - כבר סיבה לנצח את האזעקה. אולי השותף היה רשלני במהלך המתיחה ויכול לגעת בקירות הדקים של ציפורני פי הטבעת, מגרד. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

בגרסאות הקשות ביותר, חבר במהלך החדירה יכול להרוס את הסוגר או הקירות הפנימיים. כדי לחסל את הסכנה של דימום פנימי, אתה צריך גם להתייחס לרופא להקים אבחנה אמיתית בהקדם האפשרי.

הפרעת דרכי מעיים

כאב בבטן ובלמימות - לוויינים נאמנים של לא מוגנים, כפי שכולם אומרים, סקס אנאלי. הפרעה מחוברת אופציונלית לחדירה.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. שוב ושוב, קונים - צעירים מצליחים, זה שהם גרועים בהצלחה להסתכל על החג, הליכה מתחת לגברת יפה. הרווחים האלה מספיקים מספיק כדי לכסות את עצמם לגמרי.

כמעט ברגע של קלט של האנוסים ושטיפת מערכת המעי כמעט כל זוגות פנים דיסבקוחיזה. לא משנה מה שלא היה מוזר, אבל סיבה אחרת, אבל יותר פופולארית, היא שפיכה בפנים, בגלל מה שהזרע גם מעצבן את דרכי המעיים ואת הקירות הרגישים. לכן, זה יסודי מאוד ליישם את kondomy במהלך סקס אנאלי.

אונל סדקים

התוצאה הנוראה הבאה של מין אנאלי מסוכן - סדקים, אשר, סוף סוף, מופיעים בלחץ חזק על הקירות של פי הטבעת. לרוב, הסיבה של סדקים הופך חיקוי על ידי פורנו Actups. זה ביסודו של דבר רק כדי להבדיל כמה הם באים לידי ביטוי, ירי מקצועי מתוך כמה באים לידי ביטוי, אינטימיות אמיתית, שם קצב מהיר ואיך תנועות גס לעולם לא להוביל הנאה. פערים קטנים יכולים גם לגרום לדימום ועל אי נוחות עם מין אנאלי או צואה, כי קרבה עדיף גם לדחות ריפוי מלא ולקבל טיפים על ריפוי מהרופא.

טְחוֹרִים

בגרסאות מסוימות, סקס אנאלי יכול גם לגרום היווצרות טחורים, אם כי הרופאים סוף סוף להמשיך להתווכח על האיום של סקס אנאלי. אם השותף הוא חווה מוקדם קשיים בטיפול טחורים, הסיכון של מראה מחדש הוא גבוה מאוד, יש צורך לקחת בחשבון.

לראות את היווצרות של טחורים אפילו בשלבים הפצעים הם פשוטים מאוד. תסמינים 1: דימום כאשר ניגוב, גם גירוד ואי נוחות.

פתחה רקטלית

אם, במהלך מין אנאלי, קרצוף, רצועות ו / או השרירים, תמיכה ושליטה על פי הטבעת, סביר להלן היא התוצאה המדויקת של ההכנסות. אז זה היה ברור, זה לא אומר כי סקס אנאלי לעצמו הוא הנחה של צניחה רקטלית. משמעות הדבר היא כי נזק במהלך מסוכן, כמו אנשים רגילים להביע, סקס אנאלי הוא הרבה יותר אמיתי מאשר, באופן כללי, זה אולי נראה.

אז איך להוריד את הסיכון של צניחה במהלך סקס אנאלי? החל הרבה סיכה, לשלם יותר תשומת לב וזמן מתיחה השרירים לא סוף סוף לשכוח את השיטה של ​​קגל (אימון שרירים אגן).

אחרי קריאה, לשים את זה בעדינות, ייתכן שיהיה השקפת עולם כי סקס אנאלי הוא מאוד לא בטוח, עדיף לחתוך ממנו. ואפילו לא צריך לדבר על מה שלא צריך להיות מטופל מאוד מוטה בפועל זה, כי הכל תלוי ברמת ההכנה ואת מדד האחריות על עצמם ועל השותף שלה. אם אתה שמח עם, כמו רבים חושבים, סקס אנאלי, אז לא להכחיש לעצמך בסמיכות, אבל להקשיב את האותות של הגוף, כדי לא לפגוע בגוף.

Просмотров: 2342 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar