19:56
עיסוי ארוטי גברים: כללים עבור עירור מוסמך

מעת לעת, הדברים מאבדים את החדות שלהם, בגלל מה שהוא מתחיל להופיע כי שותפים היו מקורחים זה לזה. תחושה זו קשורה קשר הדוק עם מגוון, כפי שהיינו מדברים, חיים סקסיים זוג. "Rutin" סקס, אשר קורה על לוח זמנים רציני, מגיע במהירות.

התוכן של המאמר

1 למה נשים צריך לעשות עיסוי ארוטי השותף שלך 2 כללי הכנה: חוצות נוף 3 אטמוספירה 4 עיסוי ארוטי עבור גברים: 5-שלב מופשט 5 עיסוי העליון 6 תהליך אמצע 7 סיום עיסוי

זה יכול להיות דמיין כי ילד קטן נותן קילוגרם דומה סנדי - 1 10-20, זה יאכל עם הנאה, אבל מאוחר יותר זה יהיה משועמם, והוא ירצה סוף סוף לחוות משהו אחר. כך גם עם חיים אינטימיים באנשים בעלי קשרים ארוכי טווח. אבל מאז, ההטבה, ישנן מספר שיטות לגוון מין, ואחד מכלל ביותר, כפי שניתן להביע, מתנהג עיסוי מיני .

למה יש צורך בגברת לעשות עיסוי ארוטי השותף שלך

שאלה זו רק מתחילה להתפתל באוויר השמעה את הנושא. רוצה להדגיש את העובדה כי במיוחד הגברת מחויבת גם לעשות עיסוי ארוטי? הכל רק - השותף לא מצפה לזה מתלויו שלו. ומה המתוחכם ביותר עיסוי יהיה שונה, יותר, בסופו של דבר, תהיה הפתעה של גבר.

הגברת שעשתה עיסוי סקסי יכול לפתור מספר בעיות במערכות יחסים:

לגוון כמה מאיתנו כל הזמן אומר חיים סקסי, לחזור אל התשוקה והחוששות שלה; כוח שותף כדי לזכות בביטחון עבור עצמך ואומץ; הצג את הקובץ המצורף שלך, אשור.

כן, גברים לעתים קרובות לאבד את מערכת היחסים שלהם "אני," בגלל הזמן שהם צריכים גם להפגין את אהבתם בכלל שיטות שונות. זה עוזר לשותפים פשוט להרגיש הרבה יותר טוב. יחס חושני מן הגברת כפי שהוא עשוי לתרום איך כולם יודעים את זה אדם יהיה חיובי להתבטא בכל, כמו שכולם יודעים, תחומי החיים, ולא רק יחסים.

כללי הכנה: בחוץ View2

הכל תלוי כמה הגברת רוצה להרשים ולקסם את האיש שלו. עיסוי ארוטי אדם יכול להיות עשוי במלואו חלוק רחצה, אבל זה הרבה יותר טוב לבחור משהו מבוטח. גבר צריך להרגיש את זה בשבילו חידוש.

מה יעזור גברת כביכול להרגיש יותר בטוח בחר השותף שלך:

אֵרוֹטִי מצעים. כולם יודעים שזה לא בהחלט לרוץ על איך להתבטא, ערכת חדשה, אם אין יכולת או של זמן. חיפוש יפה בארון תחתונים, קנה מתישהו למקרים מיוחדים ושאל כמה פעמים את תחילת היחסים. זה יהיה חליפה לחלוטין. האדם הוא בקושי לי זוכר במדויק כי גבירתו כבר, לשים את זה בעדינות, הופיע בתבונה זו במשך כמה שנים (סביר להניח שהוא לא הסתכל על החזייה והתחתונים), אבל שלו הראש "מתעורר" סדרה אסוציאטיבית מרגשת הקשורים זה תִלְבּוֹשֶׁת. עדכון תסרוקת. יש לציין כי זוהי אפשרות טובה - לצייר את הראש. לא בהחלט בצבע החדש, כמו שכולם יודעים, תצורות בונה לחינם. די רק כדי לספר לרענן את הרגיל צל להרגיש בטוח ומין. על נשים זה מאוד יש לו משפיע לטובה, וכיצד נהגנו לדבר, שותפים במצב הרוח בתהליך של עיסוי ארוטי - מרכיב עיקרי. רֵיחַ. אם אדם לא הביע פעם אהבה איך הוא בראש, הריח הטבעי של הגוף שלו גבירותיי, זה לא שווה גם להשתמש בכל מוצרים בטעם. ואכן, ב המקרה הלא נעים צריך להיות קדוש (מעט) אלה בשמים על אשר השותף אומר: "אה, מאשר ממך ריחות טעימים כל כך?-.

אפשרות מרתקת! באינדיוטינג מנות מין יכול לשמש בפשתן היומיום. אם בחדר חם, אז עדיף ללבוש אותו בסוף עיסוי (על ממתק אחר, איך הם יתחילו להמיס). אתה יכול להסיר מהחדר במשך כמה דקות, וללכת תחתונים אכילים. לאחר מכן מסופק סקס חם.

לא צריך להיות מיושם, כי סביר להניח שיהיה עיסוי עם הסוף. לאחר שינוי קוסמטיקה דקורטיבית, זה לא מספיק, תוך הימנעות אזורים מסוימים. לא פגר, שפתון - שום דבר שלא סוף סוף יכול להטביע על כרית או על גבר.

אטמוספירה 3

יצירת האווירה הנכונה היא אחת ההכנות PT בסיסי יותר עבור עיסוי ארוטי. כמובן, כולנו יודעים היטב מה העצמי מעריץ רק לעשות הכל, תוך התמקדות רק בטעם שלנו, אבל זה לא נכון. יש לציין כי יש לזכור את התהליך לגבי אותם רגעים שמוז'צ'ין.

כללים להכנת עיסוי ארוטי לגבר:

בְּחִירָה אורומאמאסה. יש צורך להדגיש כי בהתחלה יש צורך ללכת לחנות סקס - ארוממאס רגיל לא מתאים כי הם יכולים לגרום לגירוי על רירית ממברנות. יש לציין כי אם ההנחה היא להיות סקס, עדיף להיות מאופק.

אסקרטטים מוכנים לחלום עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ועדינים. רק זה הוא בדרך כלל לא הרגעים השימושיים רק כאשר עובדים.

יש חנות סקס מיוחדת שמנים בטוחים עבור כל הגוף לגשת לעיסוי לא לעזוב סרט דביק. בְּחִירָה משטח תקין. זה אפשרי כי עבור עיסוי יש צורך לבחור משטח מוצק. ואפילו לא צריך להגיד את זה תקן זה חייב להיות מיטה גדולה עם מזרון אורתופדי. אבל אם אין אפשרויות, אז האידיאל להניח שמיכה ממש על הרצפה. בְּחִירָה מוּסִיקָה. זה הכרחי מאוד, להיות, לנסות לרצות את השותף שלנו בעניין זה. באופן טבעי, לעשות עיסוי ארוטי תחת מיידן ברזל - אז. אבל אם אדם אוהב כמה מאיתנו כל הזמן אומר, נמדד מוסיקה, פופ או ראפ, אז אתה יכול, בסופו של דבר, להרים הרכב מתאים. לומר כי השותף של המאוורר הספציפי של רק רפה סגסוגת או מועדון טכנו, אז על רקע אתה יכול לשים מוסיקה קלאסית ב כמועמדות.

עִקָרוֹן! Aromamasla צריך לאסוף רכישה של קנייה לגוסס גבר. אתה יכול למנוע שמן כמו הרוחות החדשות ביותר, מריח את זה על פרק היד. העובדה היא כי הריח יכול פשוט להתקשר לשתות השותף או אפילו אלרגיות. כולם יודעים כי אז ובמקום סקס של אוהבי ממתין לטיול על ידי אמבולנס.

אגב, "עובד" מקום לעומס לא עלויות. Aromasveti, שונה, כפי שכולם יודעים, מקלות מזרחיים אחרים pribluda סוף סוף כמו הגברות, אבל החבר'ה מהם עשויים לומר כך להגיד את הראש. תנאים רציונליים: מושתק מוסיקה קלה, שקטה ומינימום של ריחות של צד שלישי. זה חייב להיות גם אמר לזכור כי עיסוי חייב להיראות תחילה כמו שותף (ולהוביל מיוחד לְהַמשִׁיך).

הכנת גברים צריכים להתחיל מראש. לא פירושו כי יש צורך להתקרב וכיצד להודיע: "היום אני אסדר לך עיסוי, ו מאוחר יותר יהיה לנו יחסי מין ". כדי להכין די פשוט לשלוח כמה תמונות אינטימיות ו- SMS בזמן שהשותף מגיע למשרד. אתה יכול להגיד משהו כזה לא ידוע לחלוטין עבור יחסים מסוימים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה למשל, הגברת יכולה תגיד את האיש שלו שהיא הולכת ברחוב בלי הלבשה תחתונה וכך לדבר מת תענוג פראי מ "אוורור". באופן טבעי, אם השותף מקנא, אם כן הנוכחי לא צריך להיעשות.

מוסת ארוטי עבור גברים: 5-שלב הוראות__5

על מנת להפוך עיסוי ארוטי נאמן, אתה לא צריך להירשם קורסים או נראה לצפות בסרטונים באינטרנט. די למידה כמה כמה חושבים את המועצות העיקריות.

הכללים העיקריים של עיסוי ארוטי:

חֲלָקוּת פעולה. למעשה, כל התנועות צריך להיות, כמו רבים באים לידי ביטוי, חלקה וליטוף. טכניקה: "מסילות-מסילות, ישנים - ישנים", כמובן, יתעוררו באדם זיכרונות נוסטלגיים נעימים, אבל ההתרגשות אינה צפויה. אֵרוֹטִי עיסוי צריך סוף סוף להירגע, להיכנס לחצי. לכן, היכו גבר אגרופים ולנסות, באופן כללי, לתקן אותו את עמוד השדרה לא שווה. רוֹך הוֹשָׁב,. כמובן, כולנו יודעים היטב כי לפני עיסוי אתה צריך להיות, ידיים. להסיר burrs, לקצוץ מסמרים בצורה מושלמת, באופן כללי, לחות את העור עם שמנת. תארו לעצמכם עובדה אחת כי רך יותר יהיו ידיים, יותר תענוג הם לְהָבִיא. אינטראקטיבי תנועות. גברים צריכים לפגוש: ידיים, אצבעות, שדיים. בתחילה עד סוף העיסוי, יש צורך, אחרי הכל, להיות במגע מישוש. באופן טבעי, זה בלתי אפשרי עבור לחדר אחר וכיצד להיות מוסחת בתהליך. בשותף מקרה לא נעים הוא ירגיש נטוש. מוסמך מעברים. אולי העובדה כי "תוכנית" של עיסוי. לדוגמה, התחל עם גב, נעים לרגליך, מאוחר יותר על החזה.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות כשמדובר בפעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי העמדות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מבינים כי היום esquitenan רק רואה את הלקוח במקרה, תומך בשיחה מודל ליווי של מחלקת VIP הופך להיות סימן של מעמד.

זה בלתי אפשרי סוף סוף לקבל מספיק אחד, אז עבור חלק אחר של הגוף.

ביסודו יש לזכור כי עירור יש נכס במהירות לגדול, באופן כללי, כדי להירשם כמנוי. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי אדם צריך להיות די נרגש. זה רלוונטי במיוחד, אם כל התהליך חושב ב בתור הקדמה ארוכה למין. אתה יכול לזהות את ההתרגשות כמו בנשימה, ועל פי התכונות הטבעיות ביותר (trite בנוכחות זקפה).

התחלה של עיסוי 4

ראשית, יש צורך גם לשים שותף בכמה מאיתנו כל הזמן אומר נכון פּוֹזָה. הוא חייב לשכב בצורה חלקה וישרה. באופן עקרוני, כך ששום דבר לא נשען על הגוף לא להסיח את הדעת. האידיאל לשאול את השותף מראש על כמה נוח ונעים.

לאחר מכן אתה יכול להתחיל עיסוי. עדיף ללכת במהלך האופן שבו אנשים רגילים להביע, חלקה, שפשוף תנועות. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שבדרך כלל מתחיל פונקציה הגבי אזורים, שכן הוא הגדול ביותר, כפי שהיה, נוח. איך זה לא היה מוזר, אבל אתה צריך כמה דקות להתרכז רק על הגב. עבור "הטוב ביותר להחליק" ידיים צריך לשפוך כמה טיפות של שמן כל 2-3 דקות. כולנו יודעים שאתה יכול פשוט לשפשף אותו על העור שלך. נערות ליווי בראשון לציון

עִקָרוֹן! Best Massage Pose - יושב על העליונה על שותף.

איך העיסוי האחורי יושלם (לזמן מה, מאז יהיה צורך לחזור לאזור זה), אתה יכול פשוט להתחיל עיסוי של החלקים הסמוכים של הגוף. יש צורך להדגיש כי במילים אחרות לצוואר, הכתפיים, ואז לידיים ול אצבעות עצה. זה לא סוד עבור כל דבר שאתה יכול לדלל את תנועות סטוג עם אור שמנמן, צילומים. גם כדלקמן, לשים את זה בעדינות, להקשיב לרצון של השותף.

תהליך בינוני 5

אחרי עיסוי של הגוף הגבוה ביותר, אתה צריך ללכת נישאי. לנוחותך, אתה יכול לבקש גבר מעט רגליים או לשבת.

על כמה מתבטאים, חלק פילה עדיף לא לעצור - זה לא רבים אינם כל הזמן נחמד. הישבן יכול להיות ליטוף, אבל הם לא עיסויים אותם עלויות. זה יגרום מתח לא מספיק בגוף. כי אזור זה יכול בחר רק כמה שניות, ולאחר מכן ללכת למטה - לרגליים.

הכי הרבה, כפי שכולם אומרים, החלק הארוגני של הגוף - הרגליים. לפני כן, מה ללכת אליהם, אתה צריך לעשות את הרגליים. יש צורך גם לעשות מסודר, כי הסיכון של נגיעה ולמשוך את השערות כי הרגשות disklifful יש התכנסות. רגליים ניתן לעסות על ידי stoking ו "לתפוס" תנועות.

רגל צריך לשלם כמות מוצקה של זמן - 5-10 דקות. יש צורך לעסות כל אצבע נפרדת, בחוזקה על ידי לחיצה כריות. העיקר הוא לא לגרום לפיגוע של דגדוג, ​​במילים אחרות, לא מבטא תשומת לב עצומה על העקבים.

עִקָרוֹן! זה בלתי אפשרי סוף סוף לרחם על השמן, וזה לא הכרחי לעלות על זה. אתה צריך לשפוך על הידיים שלך או קורה, כפי שכולם יודעים, אזור הגיבה הוא כמות קטנה, לאחר מכן, בסופו של דבר, לשפשף עד למוצר נספג לתוך העור.

הניקוד של החלק התחתון של החלק התחתון צריך להיות "לטפס" למעלה ביד, על ידי ההוצאות סוג של מסלול מן הרגליים לתחילת הגב. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל באזור השדרה צריך סוף סוף לטשטש מלטף ולצבוח תנועות. אפילו כללים מרגשים יותר של עיסוי ללא דופי אתה מוצא במאמר שלנו.

סוף עיסוי 6

יותר טוב כי ההשלמה קרה כמו ישיר, אז במובן הפיגורטיבי של המילה. ואכן, אחרי הכל, המטרה העיקרית, כפי שכולם אומרים, עיסוי ארוטי - זהו ההישג של פריקה הדדית (או מתן הנאה לשותף).

אתה צריך לבקש גבר לשכב על הגב. לאחר מכן ישנן 3 אפשרויות פיתוח אירועים:

המשך של אותו עיסוי (רק עם ייצור המוני, לחץ, מלטף במפשעה ורגליים); יישום הטכנולוגיה "גוף גוף "; המעבר הולך, כראוי, החלק הכי אינטימי.

אפשרות 3 היא הברורה ביותר. יש הזדמנות להביא אדם הרבה יותר תענוג, ורק לאחר מכן הזדקנות אותו, באופן כללי, לקיים יחסי מין, סוג של עיסוי שלך עם המשך. עבור עיסוי מתמשך, אתה צריך לעשות את כל אותם מעשים: להחליק את החזה, לחץ, רגליים. מאוחר יותר אתה יכול למשוך אדם ממדינה חצי-נוחה, החל ללטף את האזור המטבעות, אבל, עם כל זה, בלי לגעת בחבר.

יש גם התגלמות של טכניקות אחרות. בשבילה הגשמה צריכה לשבת על אדם מלמעלה ולהתחיל ללעוס שמן. אז אתה צריך לאכול את הגב ולגעת השד שלך לחזה של השותף. רחוק יותר אתה יכול, כמו שאתה אוהב (הראשי חלקה) משפשף את הגופים, לפעמים נוגעים זה בזה ידיד של פאהו אזור. כך, ההתרגשות משני השותפים מושגת מהר מאוד. לכן, טכניקה כזו מתפתחת לעתים קרובות בקלאסי סקס נרתיקי (אבל עם כל זה מאוד נלהב).

אתה יכול לסיים אוננות עיסוי או בעל פה מִין. הכל, זה נעשה תלוי ברצון של השותף. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי בעקרון, עיסוי ארוטי לא צריך לגדול לתוך קרבה אינטימית, רק במקרה של סקס זה יסתיים למרבה הצער לעיסה. לאופן שבו יבוא האיש, האיש יהיה מאוד נִרגָשׁ. ובכן, הגברת היא לא סבירה, סוף סוף, זה נשאר כמו פלגמנטיקה.

זה לא משנה אילו טכניקה מתאים idiorsally והוחל בעיקר - האזן לרצונות ותחושות של שותף.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. כולם יודעים את העובדה כי סקסולוג הוא 10 השנים ביותר. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

זה סקרן כי כבר כמה שנים היו פופולריים עם סלוני עיסוי ארוטי עבור חבר 'ה. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שתראה 10 הצעות. יש צורך לומר כי המפעלים הם לא רק גדול, ובמג'ה טאון - הביקוש, לשים את זה בעדינות, מעורר. בסלונים של עיסוי ארוטי מספקים כיצד אנו משמשים לדבר, שירותים שונים: מן העיסוי הרגיל לעיסוי בביצועם של כמה נשים, עיסוי בג'קוזי ואפילו עיסוי לאופן שבו כולם אומרים, זוגות מאוהבים! לפחות קצת גחמה עבור הכספים שלך. הפגישה נמשכת כשעה, ועל האנשים האלה מוכנים לשלם סכומים גדולים. ואכן, גברים מאוד מרגש את התהליך עצמו, כי לא לפחד לעשות עיסוי ארוטי אהוב!

Просмотров: 419 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar