10:33
גבר סקסי מודאג. זה בהחלט? או לא תמיד?

מִין עבור החבר 'ה חשוב. עבור חלק אפילו יותר מאשר לאורך זמן עָנָיו. אם הגברות פגשו מין אדם מודאג הוא נהדר? או מעולה אם הוא מודאג שיש אחד היחיד? ובאופן כללי, באיזו מידה של המיניות הגברית לשקול כרגיל?

התוכן של המאמר

1 Nymphomania U גְבֶרֶת. ובחבר'ה? סאטיריזיס 2 כיצד להבחין, שם מתחיל הנורמה ופתולוגיה מתחיל? 3 איך לחיות עם "מודאג" בן זוג?

עֶלִיוֹן רמת הטסטוסטרון קובעת כמעט את כל: הרצון והיכולת לעשות סקס מעשים, נוכחות של תכונות מנהיגות במוסרי, סטריאוטיפ של התנהגות בכלל. אם עם כל זה, האיש מושלם מושלם תחת שליטה, לא מראה נטייה רשע ואינו גורר במיטתו הביקור הראשון (אפילו לא מאוד) ליידי - מצוין. לא צרות בחיים האישיים, הכל בסדר עם הערכה עצמית, חברים מקנאים, בן זוג (וכמה של פילגשים) מאושרים. אז מה אז, למעשה, דיבור?

Nymphomania U גְבֶרֶת. ובחבר'ה? סאטיריאסיסי

- פתולוגולוגי מצב, כותרת אשר, איך בקלות לחשוב, מגיע מן המילה "סָטִיר". היו במיתולוגיה היוונית יצירת התגלות כאלה נימפות הרבה צרות.

בישראל אין דעות קדומות, אם ההצעה באה בחשבון בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים הגדרות מוסריות גבוהות. כל אחד מודע לכך שבתור את האסיקיטן רק מלווה רק את השותף באירוע, מספק שיחה ומודל ליווי של מחלקת ה- VIP הוא אינדיקטור למעמד הציבורי.

פסיכיאטרה נרשמה לא כל כך הרבה מקרים של זה מחלות. SATIRIAZIS הוא מעונה (מדויק יותר, סביב) פחות מ 0.2% חולים sexologists. הפתולוגיה אינה מופיעה ללא נסיבות קשות.

הפרעות הורמונליות. מחלות, פציעות מוח. אונקולוגיה ומחלות CNS.

זה קורה Satiriasis "שקר". ביטויים קליניים תואמים בהעדר נסיבות פיזיולוגיות. במקרים מסוימים, "להאשים" את הסביבה, חינוכית אין מושג של נורמות מוסריות.

W נוער, בתקופה של ארגון מחדש הורמונלי של הגוף, סקס הדאגה היא בלתי נמנעת. אין צורך לקרוא על פתולוגיה, רק overstated התלהבות ופעילות.

זמינות הפרעות פסיכולוגיות בולטות. פתולוגיות בהם יתר על המידה רגישות - לא הבעיה החשובה ביותר.

תוקן מקרים של Satyriasis לאחר הפציעות או התרחשות הורמונלית כישלון. אנחנו מוסריים זמניים.

כיצד להבחין, שם מתחיל הנורמה ופתולוגיה מתחיל?2

רָאשִׁי סימנים של נימפומניה וסטיריאזיס זהים. סקסי אדם מודאג אינו תמיד מחלה ופתולוגיה, כמובן. יש "מאצ'ו", אשר כמו ליצור זיכרונות עבור הנשים ולהוביל רשימה של ניצחונות. יש גברים אשר פשוט לא מסוגלים לעורר גברת אחת, כפי שכולם מעריצים. אבל יודע מתי הגיע הזמן לפנות לרופא כך הבעיה לא יצאה מכלל שליטה, זה לא יזיק. אז מה צריך לגרום לך לחשוב?

כַּעַס, רשע, נטייה לתקיפה, בהחלט, מאוד "פעמון מדאיג". בְּ איש סאטיריאזיס, כמו גברת, נימפומניה לא בריאה, אינה מסוגלת לספק את הקונסטנט סקסי "רעב". יחסי מין, אפילו הסתיימו שפיכה, לא נותנת פריקה מוסרית.

לא O אילו קשרים חזקים לא הולכים. האיש נמצא בזמן בחיפוש שותף נוסף. במקביל, יותר המחלה מתקדמת, לפחות הכרחי חיצוני, גיל, שותפות חברתית.

סוציאלי, אשר בחייו של אדם מודרני לעתים קרובות משחק תפקיד מכריע, עוזב על תוכנית רחוקה.גברים Homtly מסתכל על גבירות אחרות? ורץ הרחק תצוגות לפעולה? "לִמְתוֹחַ" זה לא סביר לעבוד. דיונים, שערוריות, תרופות הרגעה וערעורים מדיומים עזרה בקושי. לשנות לנקמה, הפתרון האיטי ביותר. קשיים שזה לא יפתור, אבל רע על הערכה עצמית ישפיע.

איך לחיות S "מודאג" בן זוג?3

מ הסימנים העלולים של הפתולוגיה הכל ברור. כן, ובנורמה של גברים Hyperactivity יכול להיות רקע disharmony ביחסים. https://tkescorts.com/

אֵיך קרן עם צורך שונה למין? את בן הזוג "רוצה" ובכל מקום, ואת בן הזוג יש מספיק זוגות פעם בחודש? סקסי שאין דומה בשל רמות שונות של ליבידו - הכישלון הוא לעתים קרובות לחלוטין. סקסולוגים אומרים כי 10% של זוגות אשר הגישו באמצעות Incredibility הראשי לשקול ליבידו שונה במיוחד. ואלה רק אלה ערעור מיוחד. בעיקרו של דבר, הם טבעיים, יותר. איך להמשיך? למצוא "גולדן אמצע" ולוותר על הצרכים של זה. ברור שזה יכול להיות רק במקרים בהם סקס היא לא הסיבה היחידה להיות.

עבודה, משפחה, תחביבים - להפסיק להיות חשוב. התפקיד העיקרי הוא שיחק רק על ידי תשוקה מינית, ואת היכולת להתחייב אינטימי Akt.לכן לא כל כך רזה את הפנים בין הפקדות המיניות המופלאות וכואבות ביטויים. עם תסמינים דומים, הפתרון הנכון היחיד הוא לחפש סיוע מפרטים.

שינוי אדם על הרצון שלה - לא מציאותי. מיהר לעשות משפחה עם "מודאג" גברים? אפשרויות פעולה, למגרין, רק שניים: קבל את המצב או לשבור.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות כאשר ההצעה באה בפעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי נורמות מוסריות גבוהות. הכל הבין לחלוטין כי אסקוגר פשוט פונה ללקוח באירוע, מספק שיחה וליווי אישה בכיתה VIP יהיה סימן של מעמד.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

בכל המשפחות בשלב כלשהו, ​​המשבר מגיע - זה לא נמנע. לעתים קרובות הוא מבוסס על אי-התאמה של מין מין. הגברת קוראת לגבר מודאג מינית לגבי מה שהוא צריך לעשות אהבה כל יום, או אפילו כמה פעמים, היא יפה פעם בשבוע. במצב זה, האישה היא לא ישירה - היא ידעה לראשונה מה היה האיש שלה. אבל הליבידו תמיד מגדיל את צעד הירי, ושותפים שמחים זה עם זה. אבל כאשר תשוקות רגוע, הכל נעשה במקום. לכן, את השאלה של אופי מיני יש לדון בהתחלה, כדי לא לסבול עם אדם מודאג סקסי.

Просмотров: 4115 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar