19:08
הכל על עיסוי ספא ארוטי

התחום של עיסוי ארוטי מיהר קדימה. זה לא היה שם כל דבר, למעט הקלאסיקה, והפגישות בוצעו בלעדית בחדר עם מוסיקה מזרחית ונרות. עכשיו Masseuses הפכו הרבה יותר מקצועי יצירתי. בסלונים היו חדרים עם פנים יוצאי דופן, ורשימת תוכניות זכויות היוצרים פשוט מדהים. עם זאת, ישנם סוגים של פגישות שתמיד נשארים רלוונטיים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

על מנת עיסוי ארוטי להביא יתרונות נוספים עבור הגוף והנאה, הוא משלב עם סוגים אחרים של בילוי ומרגיע. אפשרות מצוינת היא לשלב מושב עם נהלי מים.אז עיסוי ספא ארוטי הופיע. מה זה וכמה קשה הוא לשלוט בטכניקה זו? שקול את השאלות האלה עוד יותר.

זנים של עיסוי ספא ארוטי

מושב כזה יכול להתקיים בשתי דרכים: במוסד עצמו ועל היציאה. בסלון עיסוי, הבנות מציעות ללקוחות שתי תוכניות:

  • משחקים בג'קוזי. אפשרות זו היא די קל ללמוד ולא מיומנויות מיוחדות מן הנערה לא דורשים. מן העיסוי הקלאסי עם משחקים בג'קוזי, רק את העובדה כי במקום הנשמה, המאסטר שוטף את הלקוח בג'קוזי. קצף, בועות צבעוניות, bouffaging נעימה - כל זה איך זה בלתי אפשרי להגדיר את מלוא להירגע. לאחר הליכי מים, המעסה עוברת לחלק הארוטי. בסלוני עיסוי רבים, ג'קוזי מותקנים בארונות, ולכן אתה יכול להוסיף את השירות הזה לרשימת המחירים שלך. יתר על כן, זה עולה יותר מהרגיל, ומשחקי מים דומים יכול להיות די טוב כדי למשוך.
  • עיסוי Aquaped. באשר לשירות זה, אין צורך לעשות בלי ללמוד. מן ללכת לשלוט זה לא יעבוד. אתה יכול להיכנס למצב מביך ומצחיק, פשוטו כמשמעו מחליק מגוף הלקוח. עיסוי אקוואן מתורגל בעיקר בתאילנד, ולכן השירות הזה הוא מאוד פופולרי בקרב גברים. טכניקה זו צריכה ללמוד בקורסים או בעמיתיו, כמו מניפולציות שונות מאוד מהרגיל. ראשית, הלקוח אינו על המיטה או הספה, אבל על מזרון מתנפחים. משמעות הדבר היא כי כאשר עיסה על ידי כל מעשי הגוף חייב להיות מאוזן ולשמור על איזון. שנית, לא שמן מסורתי משמש סיכה, אבל קצף. זה הרבה יותר חלקלק, כלומר הילדה צריכה להיות מאוד מסודר כדי לא ליפול מן האורח במהלך תנועות פעיל ולא יהיה חרפה.
  • בשירות זה להתברר להיות בתא, יש עיסוי ספא ארוטי בסאונה או באמבטיה. אבל לא כל המוסדות מסכימים לשלוח בנות לצאת. ישנן מספר סיבות לכך:

  • אין ערובה כי באמבטיה או סאונה יהיה במלואו נצפו סטנדרטים סניטריים. לקוחות הם עם מספיק שונה, ולכן זה לא עובדה כי מעסים בהחלט יזמין במוסד מותרות. מאז הממשל התא מתעניין בכל המאסטרים הם בריאים, זה לא יהיה להסתכן ולשלוח בנות הוא לא מובן שבו הם יכולים להרים את העור או פטרייה ולאחר מכן להדביק לקוחות.
  • ביציאה, Masseuses לא יוכלו להבטיח הגנה מלאה של הטרדה הלקוח.
  • אי אפשר להתחקות אחר הכביש, לא לשבור את האמנה של המוסד. לדוגמה, Masseuses יכולים לספק ללקוחות שירותים נוספים לעקוף.
  • לפעמים סלוני עיסוי לשתף פעולה עם אמבטיות קונקרטיות וסאונות, שם יש מצלמות מעקב וביטחון. במקרה זה, בנות לא יכול לפחד באומץ להוסיף שירות זה במחיר שלך.

    היחיד צריך לציית לציוד אבטחה - לא לעשות עיסוי בחדר אדים. הלקוח יכול להיות רע בגלל החום, ואת המעסה ביותר עצמו יהיה קשה לבצע פעולות פעילות בטמפרטורות קיצוניות כאלה. חמאם או השירותים המתאימים ביותר לפגישה.

    Просмотров: 197 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar