19:34
מלווים נשיים

חברות לוויה נשכרות כמלווה חברתי לליווי לקוח לאירועים או מפגשים חברתיים. הם נשכרים בדרך כלל בשל היופי, הקסם וכישורי השיחה שלהם.

תפקידן של חברות לוויה לא מוגבל רק להיות ליווי. ניתן להעסיק אותם גם בשל כישוריהם המקצועיים, כמו להיות עוזר אישי, מזכיר או מלווה באירועים. הם יכולים גם לספק שירותים כמו בישול, ניקיון וקניות.

מלווה, או "נערת טלפון", היא אדם שמקבל שכר כדי לתת שירותים מיניים לאדם אחר. המלווים יכולים להיות נשים או גברים, ועשויים לעבוד במפעלים הנקראים בתי בושת (או בתי זנות), אצל הלקוח, בבתי מלון, בבית הלקוח או בחדר המלון (המכונה "שיחת חוץ") או בכל פרטי אחר. מקום.

ישנם שני סוגים של מלווים: כאלה שמתקבלים לעבודה על ידי סוכנות ליווי וכאלה שעובדים באופן עצמאי. סוכנויות רבות מתמחות בסוג אחד של ליווי בלבד: למשל, דוגמניות עשויות להיות מוצעות על ידי סוכנות הדוגמנות ואילו דוגמניות מוצעות על ידי סוכנות דוגמנות העוסקת רק בגברים.

זוגיות נשית יכולה לנוע בין אירועים חברתיים לעיסוי ארוטי וסקס. יש אנשים שמציעים זוגיות ללא סקס תמורת תשלום; זה נקרא לפעמים חברות אפלטונית.

שוק החברות הנשיות הולך וגדל בשנים האחרונות. זה הוביל לעלייה במספר הסוכנויות המציעות שירות זה. סוכנויות מסוימות פועלות כבר עשרות שנים, בעוד שאחרות הן מצטרפות חדשות.

חלק זה יבדוק את תפקידן של סוכנויות אלו ומה הן מציעות ללקוחותיהן. נדון גם בסוגים השונים של חברות לוויה נשיות המוצעות על ידי סוכנויות אלו וכמה הן עולות.

זוגיות נשית היא שירות המוצע על ידי חלק מסוכנויות הליווי, שבו הן מספקות נשים אטרקטיביות שיכולות ללוות את לקוחותיהן לאירועים או מסיבות שונות. נשים אלו בדרך כלל לובשות לבוש רשמי ומתפקדות כמלוות חברתיות עבור לקוחותיהן במהלך אירועים כגון ארוחות ערב עסקיות, חתונות וכו'.

שוק החברות הנשיות הולך וגדל בשנים האחרונות עם יותר אנשים שמחפשים להעסיק אותן מסיבות שונות - בין אם הן רוצות לבלות עם מישהו אחר או סתם צריכות דייט באירוע או מסיבה. סוכנויות הליווי ניצלו את המגמה הזו

נשים הן לא רק חברות, הן יזמות.

בנות לוויה נשיות קיימות כבר מאות שנים. הם תמיד היו חלק מחיי האדם ומהתרבות. הם היו איש סודו, המאהב והחבר. החברות שהם מספקים חשובה לאין ערוך לאנשים רבים שחיים לבד. דירה דיסקרטית בתל אביב

ישנן תפיסות שגויות רבות לגבי חברות נשים, בעיקר שהן מלוות או פרוצות. נשים לוויה כיום אינן מספקות שירותים מיניים ובמקום זאת מתמקדות בתמיכה רגשית וחברה למי שהכי זקוק לה - מבוגרים, בעלי מוגבלויות או מחלות, או כאלה שחיים לבד בגלל לוחות הזמנים של העבודה שלהם.

Просмотров: 56 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar