23:06
מתוק pattake סופר סוכריות על מקל או כללים סקס אוראלי

סקס אוראלי זמן רב הסתיים להיות משהו אסור או צבוע. כמעט בסך הכל, בזכות זאת, יש צורך לומר מסירות ישנות על סקס, sexopsychology מודרני. זֶה חוסר מינים שותף אמון אינונטציה מאשר רק יותר CRUFING עסקים. אבל, למגרין, מספר גדול של אנשים שוללים את עצמם תענוג כזה למען ההגינות המלאה. יתר על כן, לסרב לאהוב שלהם לספק שביעות רצון כזו על בסיס אותם שיפוט. משם אימה וחוסר ראוי מוּסָרִיוּת! הגיע הזמן לגלות מה, ולתת את האדם האהוב ביותר סקס אוראלי!

התוכן של המאמר

1 "תמיד ובכל מקום תהילה אינסופית מים!- 2 עדינות ורכות 3 טכניקה כללית 4 מספר פסיכולוגיה

"תמיד ובכל מקום תהילה אינסופית מים!"171___187

השלטון הראשון, והכי חשוב, זה היגיינה. למעשה, זה אחד הרגעים, אי עמידה אשר מסוגל לנצח, אם לא לנצח, לנצח את הרצון לארגן "מחייב למחצה".

Esquiters מוכן רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט נדיבים וטקטיים. עם זאת, אלה לא רק רגעים שימושיים בעת עבודה.

במקרה האחרון: מפיות רטובות עבור היגיינה אינטימית. אבל הם לא יעילים מספיק. כי אם אין גישה מספיק כמות המים עדיפה להימנע.

אחרת, השאלה הבוערת, היא "לזו או להתגלח". באופן כללי, כמובן, צועק על הנושא "שיער" מתוחים במקצת. כן, אם השיער גדל שם, אתה מתכוון, למה זה הכרחי. תפקידם של רגיל: הגנה מפני הסביבה החיצונית ובוץ. אבל, זמני המערה כבר מזמן מסומנים בזבוב, ובפסקה איתם ו "יום שבת - יום אמבטיה". כרגע אתה יכול לשטוף את איברי המין, אם כי 100 פעמים ביום. לפיכך, נשיקות עור חלק הוא הרבה יותר נעים מאשר למשוך את השערות מפיו. וזה רגשות מגעילים מאוד. בנוסף, השיער לספוג באופן מושלם ריחות, ואם, אתה עדיין יכול לשטוף זין מתחת לעגור, ואז "צמר" נשאר ריחני ריחני ריחני. למעשה, זו אחת הסיבות להפוך תספורת אינטימית עם גברים, או פשוט לגלח. וכן, כן, גירוד ועצמנו באופן בלעדי בפעם הראשונה, מאוחר יותר הכל בסדר, הדבר הוא הרגל.

עדינות ורכות

זה בדרך כלל אשפה. זהו ראש התנועה unusting בחזרה בחזרה ... התמונה הציגה? עוד כונן! מול האף. הבעיה של Ordarna: אל תיתן טיפה אחת.

צריך להתבונן זהירות יוצאת דופן מַעֲדָן. אבל, ללא קנאות. אחרת, כל הפעולה תתגלגלו "שיר ערש".

הכול כאן פשוט: אינטנסיביות ומשרעת על המצפון של החיבה המקבלת. אז השותף יגלה.

עכשיו על מאוד מרתק: זקן, שפם ושיניים. זהו bich אמיתי של מין אוראלי. Shchetina על ידי קרדור ושיניים על ראש החבר, לא היו נורא מאשר jambs אחרים. לא, יש UNICUMES שאוהבים את זה, אבל רובם אותו דבר נגד " סנדוויץ '"ו" מפצח האגוזים בעבודה ". אף אחד לא כוחות לגנוב שפם אלגנטי וזקן, אבל אתה צריך לפעול מסודר. ואת הגברות ... זה בלעדי בפורנו אתה יכול לחפור באופן חופשי שרשרת של בולדוג בועות של מישהו. ב החיים יכולים להתעכב במנזר בדיחות כאלה. והבוצה תגיע רק בתת מודע ברמת הרפלקס. אז בלי לפגוע!

טכניקה כללית 2

כדי כדי לעד את העקרונות של cunniling או מציצה, אתה צריך מאמר נפרד. אבל ב איכות הלשנים ניתן להזכיר על ידי כמה pt.

בתיאוריה, המבנה של איברי המין עצמו נותן רמז מה לעשות. ראשי, תגובה בת זוג. על זה אתה יכול פשוט למצוא איך הכל מגניב. נערות ליווי בחיפה

המועצה לחבר'ה

למה לעזאזל מעת לעת מתחיל לצחוק במהלך הקוני? תשובה רגילה מאוד. ציור שמן: נראה שהגברת היא מכתב V, ועיני הגברים המתבוננים בה מתוחה. אז אני לצוד לשים על קסדה של לוחם זה בתעלה! ציד להסתכל על המאהב? לאחר מכן זה שווה לנשק את הירך, כך שהפנים ניתן לראות 100%, אבל לא את זה " לוחם ".

ובכל זאת: ליידי לא קבב, אבל חבר אינו צנוחה. אז לא מקבלים חברה ראש עם Resterence על Ord. לא כל אחד יכול לעשות מציצה גרון, אבל פרספקטיבה להתיז את ארוחת הערב על בטן, לא הרבה יותר נוח.

מועצת דאמה

מהו רוב כל חבר 'ה? גירוי ידיים. אז הם עצמם יכולים לעשות מתוך גיל ההתבגרות. וגם "woodpecker".פסקה זו אפשרית לחשוף את הביטויים השני.

אקסטרטים מאומנים רוצים לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם נדיבים ועדינים. אבל אלה לא רק רגעים שימושיים לעבודה.

אבל עבור אלה שנמצאים בטנק, קצת קרא עוד. סקס אוראלי כיוון חריף מאוד. ללכת! זה היה אז שהאיש יהיה באקסטזה: כאן וספוגים, ושפה, ו unscrews.

הקטנות של הפסיכולוגיה 3

בלעדיה, רמובה, עו"ד! זה ביסודו: לא רצון - אין צורך להתעקש. תנאים מוקדמים כישלון כל מיני שונים: מתוך מתחמי התוויות נגד דבש. כדי להבין כל מקרה, באופן טבעי, הוא השתוקקות. למעט עם Podgery. הנה כן, אתה צריך לעבוד קשה. ובמצבים אחרים " לא, "זה לא", ולא "טוב, בואי, שאתה שובר?!-. זה מאוד חשוב, להקשיב לרצונות של השותף, ולא להיות אנוכי טֶבַע.

בִּדְבַר קומפלקסים, אז אין מתכון אוניברסלי. יכול להמליץ ​​רק כדי לקבל אספקה ​​גדולה של סבלנות ושחייה בים. בלי זה כיוונים, שותף פעיל לא הרבה כי הוא מסוגל לעשות. כל כך רגשות יותר, טיפים נוספים, יותר שבחים. חיבור כזה מסתובב גם מתברר.

Просмотров: 117 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar